تاریخچه کامل برند ویلسون | WILSON

تاریخچه کامل برند ویلسون | WILSON

راکت‌های تنیس ویلسون محبوب‌ترین و پرفروش‌ترین راکت‌های تنیس در جهان به شمار می‌آیند و بسیاری از برترین بازیکنان تاریخ این رشته ورزشی افتخارات و قهرمانی‌های خود را با راکت‌های این شرکت به دست آورده‌اند.

لوازم ورزشی ویلسون (انگلیسی: Wilson Sporting Goods) یک شرکت آمریکایی تولید کنندهٔ تجهیزات و وسایل ورزشی مربوطه است که مقر اصلی آن در شیکاگو، ایلینوی ایالات متحده واقع است، در سال ۱۹۸۹ تحت یک شرکت تابعه فنلاندی از گروه آمر اسپورتس قرار گرفت.

ویلسون تجهیزات مورد نیاز بسیاری از ورزش‌های پرطرفدار را تولید می‌کند که از میان آنها می‌توان به ورزش‌هایی همچون بدمینتون، بیسبال، بسکتبال، سافتبال، فوتبال کانادایی، فوتبال آمریکایی، گلف، راکت‌بال، فوتبال، پدل (ورزش)، اسکواش، تنیس و والیبال اشاره داشت.

Wilson Connected Football System - Wilson Football & Wilson LABS | Wilson  Sporting Goods

راکت‌های تنیس ویلسون محبوب‌ترین و پرفروش‌ترین راکت‌های تنیس در جهان به شمار می‌آیند و بسیاری از برترین بازیکنان تاریخ این رشته ورزشی افتخارات و قهرمانی‌های خود را با راکت‌های این شرکت به دست آورده‌اند. راجر فدرر سوئیسی، پرافتخارترین بازیکن مرد تاریخ تنیس با راکت ویلسون بازی می‌کند.

ویلسون

کمپانی ویلسون یکی از تولیدکنندگان عمده و اصلی راکت تنیس در جهان محسوب می‌شود . این کمپانی در سال 1913 توسط توماس ویلسون در آمریکا آغاز بکار کرد. محل کمپانی در شهر شیکاگو در ایالت ایلی نویز آمریکا است و از سال 1989 در مالکیت مشارکتی کمپانی امبر سپرت کشور فنلاند است . ویلسون همچنین تولید کننده لوازم ورزشی، در رشته های ورزشی همچون بدمینتون، بیسبال، بسکتبال، سافتبال، فوتبال کانادایی، فوتبال آمریکایی، گلف، راکتبال، اسکواش و والیبال نیز است .در این سالها تنیس بازان مشهور و حرفه ای دنیا از محصولات ویلسون بسیار استفاده کرده‌اند . راکت تنیس ویلسون در گذشته توسط پت سمپراس، تنیس باز بازنشستهٔ آمریکایی مورد استفاده قرار می‌گرفته است .

او در گذشته عنوان تنیس باز شماره ی 1 جهان را در کارنامه داشته است . راجرر فدرر برترین تنیسور تاریخ جهان نیز در سال 2015 از مدل پرو استف ویلسون استفاده می‌کرد . جیم کوریه ی آمریکایی (ورزشکار بازنشسته) و همچنین استفان ادبرگ سوئدی (لوگوی اوپن استرالیا با الهام از سرویس خاص ادبرگ طراحی شده است) و از مربیان راجرر فدرر نیز در گذشته از مدلپرو استف ویلسون استفاده می کردند . هر چند که ادبرگ در سال 1991 با تغییر راکت خود، از مدل پرو استف کلاسیک ویلسون استفاده کرد . 

ویلسون بیش از یک قرن در صنعت تنیس پیشرو بوده است و به طور مداوم نوآوری و خلاقیت را برای ارائه بهترین راکت های تنیس در جهان به کار می‌گرفته است . راکت های تنیس ویلسون نه تنها در زمین های تنیس محله ای و باشگاهی ، بلکه در مسابقات اصلی این ورزش نیز محبوب هستند. با راکت های تنیس ویلسون بازیکنان افسانه‌ای از جمله راجر فدرر ، سرنا ویلیامز ، استفی گراف ، جک کرامر ، سیمونا هالپ ، پیت سمپراس و جیمی کانورز در مسابقات گرند اسلم پیروز شده اند .

Wilson Sporting Goods Headquarters | Dimensional Innovations

وقتی صحبت از راکت های تنیس می شود ، ویلسون بی نظیر است . Wilson Pro Staff ، که در سال 1983 راه اندازی شد ، در این ورزش نمادین شده است - برنده چهار دهه گرند اسلم . در سال 2019 ویلسون طرح Clash Tennis Racket را ارائه داد ، یک طراحی فوق العاده ابتکاری که قدرت و کنترل برتر را در بردارد . راکت تنیس Clash به سرعت قلب تنیس بازان را در همه جا ربود و همچنان یکی از محبوب‌ترین راکت‌های تنیس در جهان است.

در حال حاضر شرکت WILSON برای تولید محصولات متنوع تنیسی از جمله کفش های تخصصی تنیس ، انواع لباس و ساک های ورزشی ، توپ ، زه و بسیاری از محصولات تخصصی دیگر در رشته تنیس و مهمتر از همه راکت هایی با تکنولوژی بسیار بالا شهرت جهانی کسب کرده است . راکت های تنیس تولید شده توسط ویلسون در مجموعه های مختلفی با کاربردها و ویژگی های متفاوتی ارائه می شوند ، از جمله این مجموعه ها می توان به ( ULTRA , STEAM , PRO STAFF , PRO LITE , Monfils JUICE , BURN ,BALDE ) اشاره کرد .

در حال حاضر بازیکنان بزرگی در گروه مردان همچون ، راجر فدرر ، کی نیشیکوری ، میلوس رانیک ، داود گوفن ، گائل مونفیلس ، خوآن مارتین دل پوترو و بانوانی همچون سرنا ویلیامز ، ونوس ویلیامز و سیمونا هالپ با این برند ورزشی فعالیت می‌کنند و از راکت های این کمپانی در مسابقاتشان بهره می برند .

فرم نظرات کاربران
(بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)
  • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
  • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
  • - لطفا فارسی بنویسید.
  • - میخواهید عکس خودتان کنار نظرتان باشد؟ به gravatar.com بروید و عکستان را اضافه کنید.
  • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد